Trabzonspor'un futbolcusu Felipe Augusto, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği ile oynanan maç öncesinde karşılaşmanın önemine dikkat çekerek finale kalmak istediklerini ifade etti. Bordo-mavililer, rakibini 2-1 mağlup ederek finale yükselirken Augusto maçın ardından önemli olanın kazanıp finale çıkmak olduğunu söyledi. Genç oyuncu, son iki yılda kupayı alamadıklarını hatırlatarak bu kez kupayı kazanmayı çok istediklerini ve Trabzonspor ile kupa zaferi yaşamanın kendisi için büyük anlam taşıdığını belirtti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır