Egündem Özel
AI DestekliBeta
Yaşam

Adana'da güzellik merkezinde cilt bakımı yaptıran kadının yüzünde 2. derece yanık oluştu

26 haber birleştirildi
24 kaynak
1 ay önce

Adana'da bir güzellik merkezinde "prenses cilt bakımı" yaptıran 40 yaşındaki kadının yüzünde işlem sonrası 2. derece yanık oluştu. Hastanede tedavi altına alınan kadın, güzelleşmek için 7 bin lira ödediğini ancak mağdur edildiğini söyledi. Yüzünün bandajla kapatıldığını belirten kadın, 2 yaşındaki oğlunun kendisini görünce korkup kaçtığını ve düşerek yaralandığını ifade etti. Mağdur kadın, işlemi yapan kişinin uzman olmadığını iddia ederek güzellik merkezinden şikayetçi oldu.

Kaynaklar

· 24
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.
Adana'da güzellik merkezinde cilt bakımı yaptıran kadının yüzünde 2. derece yanık oluştu | Egündem Özel