Egündem Özel
AI DestekliBeta
Spor

Tottenham, Wolverhampton’ı yenerek 15 maç sonra kazandı

10 haber birleştirildi
11 kaynak
1 ay önce

İngiltere Premier Lig’in 34. haftasında Tottenham, Wolverhampton deplasmanından 1-0’lık galibiyetle ayrıldı. Karşılaşmanın tek golü 82. dakikada geldi ve bu sonuçla Tottenham, 2026 takvim yılında ligde ilk kez kazandı. Londra temsilcisi ayrıca 15 maçlık galibiyet özlemine son vererek ligde kalma umutlarını sürdürdü. Ancak küme düşme hattındaki rakiplerinden West Ham’ın da kazanması nedeniyle puan farkı değişmedi ve Tottenham alt sıralardan çıkamadı.

Kaynaklar

· 11
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.
Tottenham, Wolverhampton’ı yenerek 15 maç sonra kazandı | Egündem Özel