Egündem Özel
AI DestekliBeta
Yerel

Tosya’da belediye personelinin bulduğu 17,5 gram altın sahibine teslim edildi

8 haber birleştirildi
8 kaynak
1 ay önce

Kastamonu’nun Tosya ilçesinde belediye temizlik personeli, çalışma sırasında yerde bulduğu 17,5 gram altını vakit kaybetmeden yetkililere teslim etti. Yapılan girişimlerin ardından altının sahibi kısa sürede tespit edilerek ziynet eşyası kendisine ulaştırıldı. Olay, belediye personelinin duyarlı ve örnek davranışıyla takdir topladı.

Kaynaklar

· 8
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.
Tosya’da belediye personelinin bulduğu 17,5 gram altın sahibine teslim edildi | Egündem Özel