Kırıkkale’de Yahşihan Belediyesi’ne yönelik 'icbar suretiyle irtikap' soruşturması kapsamında görülen davada karar açıklandı. Eski Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Belediye Başkan Yardımcısı Celal Yıldırım, imar müdürü Semih Aksakal ve iş insanı Ulaş Biçer 6 yıl 8’er ay hapis cezasına çarptırıldı. Eski belediye çalışanı Yekta Niyazi Yıldırım’a ise 3 yıl 4 ay hapis cezası verildi. Davada yargılanan 6 sanık hakkında beraat kararı çıktı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır