Egündem Özel
AI DestekliBeta
Yerel

Yahşihan eski Belediye Başkanı Ahmet Sungur’a irtikap davasında 6 yıl 8 ay hapis

11 haber birleştirildi
11 kaynak
1 ay önce

Kırıkkale’de Yahşihan Belediyesi’ne yönelik 'icbar suretiyle irtikap' soruşturması kapsamında görülen davada karar açıklandı. Eski Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Belediye Başkan Yardımcısı Celal Yıldırım, imar müdürü Semih Aksakal ve iş insanı Ulaş Biçer 6 yıl 8’er ay hapis cezasına çarptırıldı. Eski belediye çalışanı Yekta Niyazi Yıldırım’a ise 3 yıl 4 ay hapis cezası verildi. Davada yargılanan 6 sanık hakkında beraat kararı çıktı.

Kaynaklar

· 11
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.
Yahşihan eski Belediye Başkanı Ahmet Sungur’a irtikap davasında 6 yıl 8 ay hapis | Egündem Özel