Egündem Özel
AI DestekliBeta
Bilim & Teknoloji

California’da trafik ihlali yapan sürücüsüz araçlara ceza dönemi başlıyor

6 haber birleştirildi
7 kaynak
1 ay önce

ABD’nin California eyaletinde sürücüsüz otonom araçlara yönelik yeni trafik yaptırımları devreye giriyor. Motorlu Taşıtlar Dairesi’nin (DMV) hazırladığı düzenlemeye göre 1 Temmuz’dan itibaren trafik kurallarını ihlal eden otonom araçlar nedeniyle cezai sorumluluk doğrudan bu araçları işleten şirketlere ait olacak. Kırmızı ışık ihlali, hatalı şerit değiştirme ve benzeri trafik ihlallerinde şirketlere ceza uygulanacak. Düzenleme ayrıca acil durum çağrılarına 30 saniye içinde yanıt verilmesini de zorunlu hale getiriyor.

Kaynaklar

· 7
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.
California’da trafik ihlali yapan sürücüsüz araçlara ceza dönemi başlıyor | Egündem Özel