Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi tarafından düzenlenen 2. Topluluk Ödülleri Programı, Selçuklu Kongre Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Şehirdeki 5 üniversiteden 128 öğrenci topluluğunun yıl boyunca yürüttüğü proje, etkinlik ve çalışmaların değerlendirildiği gecede 12 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Programa katılan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, gençlerin üretim gücüne vurgu yaparak Konya’nın gençlerin arkasında duran güçlü bir şehir olduğunu söyledi ve ödül alan toplulukları tebrik etti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır