Milli Eğitim Bakanlığı, eğitim kurumu yöneticilerinin mesleki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı'nın 16 Mayıs Cumartesi günü başlayacağını duyurdu. Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülecek program, hafta sonları yüz yüze ve mahalli hizmet içi eğitim şeklinde uygulanacak. Yaklaşık 35 bin yönetici ve yönetici adayının üç grup halinde katılmasının öngörüldüğü programda eğitim liderliği, yönetim ve koordinasyon, etik, kültürel duyarlılık ve kişisel gelişim gibi başlıklarda 20 ders ve 64 saatlik eğitim verilecek.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır