Gaziantep FK Teknik Direktörü Mirel Radoi, Başakşehir'e 2-1 kaybettikleri maçın ardından yaptığı açıklamada takımının ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduğunu söyledi. Radoi, 'Bugün iyi bir maç çıkardık ama kazanamadık' derken, son haftalarda güçlü rakiplere karşı iyi mücadele ettiklerini ifade etti. Mağlubiyetin sorumluluğunu da üstlenen Rumen teknik adam, yeni sezon öncesinde takımda kalacak ve ayrılacak oyuncuların netleştirilmesi gerektiğini vurguladı. Daha iyi bir kadro kurulması için transfer ve planlama sürecinde bir an önce adım atılması çağrısında bulundu.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
Gaziantep FK Teknik Direktörü Mirel Radoi, Başakşehir'e 2-1 kaybettikleri maçın ardından yaptığı açıklamada takımının ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduğunu söyledi. Radoi, 'Bugün iyi bir maç çıkardık ama kazanamadık' derken, son haftalarda güçlü rakiplere karşı iyi mücadele ettiklerini ifade etti. Mağlubiyetin sorumluluğunu da üstlenen Rumen teknik adam, yeni sezon öncesinde takımda kalacak ve ayrılacak oyuncuların netleştirilmesi gerektiğini vurguladı. Daha iyi bir kadro kurulması için transfer ve planlama sürecinde bir an önce adım atılması çağrısında bulundu.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır