Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Süper Lig’in son haftasında Kayserispor’a 2-1 kaybettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu. Türkiye Kupası finalini düşünerek rotasyonlu ve genç ağırlıklı bir kadroyla sahaya çıktıklarını söyleyen Palut, oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu ifade etti. Takım içinde konuşulan tek konunun final olduğunu vurgulayan deneyimli teknik adam, yarından itibaren kupa finaline hazırlanmaya başlayacaklarını, sakat oyuncuların durumunu yakından takip ettiklerini ve finale en güçlü, en kararlı şekilde çıkmak istediklerini belirtti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Süper Lig’in son haftasında Kayserispor’a 2-1 kaybettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu. Türkiye Kupası finalini düşünerek rotasyonlu ve genç ağırlıklı bir kadroyla sahaya çıktıklarını söyleyen Palut, oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu ifade etti. Takım içinde konuşulan tek konunun final olduğunu vurgulayan deneyimli teknik adam, yarından itibaren kupa finaline hazırlanmaya başlayacaklarını, sakat oyuncuların durumunu yakından takip ettiklerini ve finale en güçlü, en kararlı şekilde çıkmak istediklerini belirtti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır