Van’ın Özalp ilçesinden Özalp Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Ferhat Çıkar, Eskişehir’de 16-17 Mayıs tarihlerinde düzenlenen Okul Sporları Bedensel Engelliler Atletizm Türkiye Birinciliği gençler kategorisinde büyük başarı elde etti. Çıkar, 400 metre ve uzun atlama branşlarında Türkiye birincisi olarak iki altın madalya kazandı. Yaklaşık bir buçuk yıldır beden eğitimi öğretmeni ve antrenörü Davut Yıldırımçakar eşliğinde hazırlandığı belirtilen genç sporcu, bu sonuçla Özalp ilçesine ilk kez iki altın madalya kazandırdığını söyledi. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve antrenörü de sporcuyu tebrik ederek başarının azim, disiplin ve ekip çalışmasının sonucu olduğunu vurguladı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
Van’ın Özalp ilçesinden Özalp Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Ferhat Çıkar, Eskişehir’de 16-17 Mayıs tarihlerinde düzenlenen Okul Sporları Bedensel Engelliler Atletizm Türkiye Birinciliği gençler kategorisinde büyük başarı elde etti. Çıkar, 400 metre ve uzun atlama branşlarında Türkiye birincisi olarak iki altın madalya kazandı. Yaklaşık bir buçuk yıldır beden eğitimi öğretmeni ve antrenörü Davut Yıldırımçakar eşliğinde hazırlandığı belirtilen genç sporcu, bu sonuçla Özalp ilçesine ilk kez iki altın madalya kazandırdığını söyledi. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve antrenörü de sporcuyu tebrik ederek başarının azim, disiplin ve ekip çalışmasının sonucu olduğunu vurguladı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır