UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde PSG'ye seri penaltılar sonucu kaybeden Arsenal'de teknik direktör Mikel Arteta, maç sonrası açıklamalarında hakem kararlarını ve penaltı performansını değerlendirdi. Arteta, kritik bir pozisyonda takımlarına penaltı verilmediğini savunurken, oyuncularının antrenmanlarda yüksek başarı gösterdiği penaltıları finalde baskı altında aynı isabetle kullanamadığını ifade etti. Ayrıca Gabriel'in 5. penaltıyı kendisinin atmak istediğini belirtti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde PSG'ye seri penaltılar sonucu kaybeden Arsenal'de teknik direktör Mikel Arteta, maç sonrası açıklamalarında hakem kararlarını ve penaltı performansını değerlendirdi. Arteta, kritik bir pozisyonda takımlarına penaltı verilmediğini savunurken, oyuncularının antrenmanlarda yüksek başarı gösterdiği penaltıları finalde baskı altında aynı isabetle kullanamadığını ifade etti. Ayrıca Gabriel'in 5. penaltıyı kendisinin atmak istediğini belirtti.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır