Egündem Özel
AI DestekliBeta
Spor

Arteta'dan final sonrası hakem ve penaltı tepkisi

6 haber birleştirildi
6 kaynak
15 gün önce

UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde PSG'ye seri penaltılar sonucu kaybeden Arsenal'de teknik direktör Mikel Arteta, maç sonrası açıklamalarında hakem kararlarını ve penaltı performansını değerlendirdi. Arteta, kritik bir pozisyonda takımlarına penaltı verilmediğini savunurken, oyuncularının antrenmanlarda yüksek başarı gösterdiği penaltıları finalde baskı altında aynı isabetle kullanamadığını ifade etti. Ayrıca Gabriel'in 5. penaltıyı kendisinin atmak istediğini belirtti.

Kaynaklar

· 6
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.