1 Mayıs deyince takvimde kırmızı bir gün görüyoruz. Sendikalar yürümek ister, valilik izin vermez, akşamına "1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun" mesajları düşer ekranlara. Peki gerçekten neyi kutluyoruz?
1 Mayıs deyince takvimde kırmızı bir gün görüyoruz. Sendikalar yürümek ister, valilik izin vermez, akşamına "1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun" mesajları düşer ekranlara. Peki gerçekten neyi kutluyoruz?