Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), 'Ankara Çevre Yolu'nun ücretli hale getirileceği' yönündeki iddiaların asılsız olduğunu ve çevre yolunun aynı statüde hizmet vermeye devam edeceğini duyurdu.
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), 'Ankara Çevre Yolu'nun ücretli hale getirileceği' yönündeki iddiaların asılsız olduğunu ve çevre yolunun aynı statüde hizmet vermeye devam edeceğini duyurdu.