Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, kulübün Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nda yönetimin mali politikalarını ve futbolcu transferlerini sert bir dille eleştirdi.
Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, kulübün Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nda yönetimin mali politikalarını ve futbolcu transferlerini sert bir dille eleştirdi.