Fenerbahçe'de başkan adaylarından Aziz Yıldırım, kulübe bağlı akreditasyonlu dernek başkanları toplantısında konuştu. Aziz Yıldırım, "Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım. 3 sene kesinlikle devam etmeyeceğim" dedi.
Fenerbahçe'de başkan adaylarından Aziz Yıldırım, kulübe bağlı akreditasyonlu dernek başkanları toplantısında konuştu. Aziz Yıldırım, "Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım. 3 sene kesinlikle devam etmeyeceğim" dedi.