Başkan Recep Tayyip Erdoğan 14 Mayıs Eczacılık Günü vesilesiyle sosyal medya üzerinden mesaj paylaştı. Eczacılığı "ulvi bir meslek" olarak nitelendiren Başkan Erdoğan, "Tüm eczacılarımıza şükranlarımı sunuyor, her birine selam ve muhabbetlerimi iletiyorum." ifadelerini kullandı.
Başkan Recep Tayyip Erdoğan 14 Mayıs Eczacılık Günü vesilesiyle sosyal medya üzerinden mesaj paylaştı. Eczacılığı "ulvi bir meslek" olarak nitelendiren Başkan Erdoğan, "Tüm eczacılarımıza şükranlarımı sunuyor, her birine selam ve muhabbetlerimi iletiyorum." ifadelerini kullandı.