Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Erdoğan ayrıca, Mesrur Barzani ile Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde görüştü ve Irak’ın istikrarı, “Kalkınma Yolu Projesi” ve bölgesel güvenlik konularını değerlendirdi.