Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşme sürecinde yeni bir adım atıldı. Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Öncü Keçeli, iki ülke arasında doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik bürokratik hazırlıkların tamamlandığını açıklarken, sınırın açılması için teknik çalışmaların sürdüğünü bildirdi.