Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe’yi eleyerek yarı finale yükseldikleri maç sonrası konuştu. Deneyimli teknik adam, camianın uzun süredir beklediği bir gece yaşadıklarını söyledi.
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe’yi eleyerek yarı finale yükseldikleri maç sonrası konuştu. Deneyimli teknik adam, camianın uzun süredir beklediği bir gece yaşadıklarını söyledi.