

© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe'yi penaltı golüyle Türkiye Kupası'ndan eledikleri maçla ilgili açıklamalarda bulundu. Palut, "Camianın özlediği bir sonuç. Camia olarak böyle galibiyetlere de ihtiyacı vardı. Mutluyuz, taraftarımızı sevindirdik" dedi.

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe'yi penaltı golüyle Türkiye Kupası'ndan eledikleri maçla ilgili açıklamalarda bulundu. Palut, "Camianın özlediği bir sonuç. Camia olarak böyle galibiyetlere de ihtiyacı vardı. Mutluyuz, taraftarımızı sevindirdik" dedi.