İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner, sağlık hizmetlerinde yanlış başvuru alışkanlıklarına dikkat çekerek uyarılarda bulundu. Güner, 1 yılda 300 kez doktora giden hastanın olduğunu söyledi, ilk basamağın aile hekimi olduğunun altını çizdi.
İstanbul İl Sağlık Müdürü Güner, sağlık hizmetlerinde yanlış başvuru alışkanlıklarına dikkat çekerek uyarılarda bulundu. Güner, 1 yılda 300 kez doktora giden hastanın olduğunu söyledi, ilk basamağın aile hekimi olduğunun altını çizdi.