Karayolları Genel Müdürlüğü, Ankara Çevre Yolu'nun ücretli olacağı yönündeki iddiaları yalanladı. Açıklamada "Vatandaşlarımıza yıllardır kesintisiz ve ücretsiz ulaşım imkanı sağlayan KGM tarafından işletilen çevre yolları, kamu hizmeti anlayışı gereği aynı statüde hizmet vermeye devam etmektedir." denildi.