Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe derbisi öncesinde açıklamalarda bulundu. Tecrübeli teknik adam, "Hazırız. İyi bir 11'le çıkıyoruz. Taraftar stadyumu doldurdu. Tek isteğimiz kazanmak üzerine" dedi.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe derbisi öncesinde açıklamalarda bulundu. Tecrübeli teknik adam, "Hazırız. İyi bir 11'le çıkıyoruz. Taraftar stadyumu doldurdu. Tek isteğimiz kazanmak üzerine" dedi.