Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe karşısında alınan 3-0’lık galibiyetin ardından temkinli konuştu. Erken kutlamalara dikkat çeken Buruk, "Bir şey bitmedi, daha şampiyon olmadık" dedi.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe karşısında alınan 3-0’lık galibiyetin ardından temkinli konuştu. Erken kutlamalara dikkat çeken Buruk, "Bir şey bitmedi, daha şampiyon olmadık" dedi.