Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe’yi 3-0 mağlup ettikleri derbinin ardından konuştu. Kalan üç maça dikkat çeken Buruk, rahatsız olduğu konuya açıklık getirdi.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Fenerbahçe’yi 3-0 mağlup ettikleri derbinin ardından konuştu. Kalan üç maça dikkat çeken Buruk, rahatsız olduğu konuya açıklık getirdi.