Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, dernek başkanlarıyla bir araya geldi ve önemli açıklamalarda bulundu. Yıldırım, "Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım. 3 sene kesinlikle devam etmeyeceğim." dedi.
Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, dernek başkanlarıyla bir araya geldi ve önemli açıklamalarda bulundu. Yıldırım, "Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım. 3 sene kesinlikle devam etmeyeceğim." dedi.