

© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır

Maltepe Belediyesi Cumhuriyet Kültür Merkezi'nde Maltepe Fenerbahçeli Taraftarlar Derneğinin düzenlediği organizasyona katılan Aziz Yıldırım, yoğun ilgiyle karşılaştı.
Sarı-lacivertli kulüpte 6-7 Haziran tarihlerinde yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesinde eski dostlarla bir arada olmaktan dolayı mutluluk yaşadığını belirten Yıldırım, Fenerbahçe'de birlik ve beraberliğin sağlanması gerektiğini vurguladı.
Kendisine efsane başkan denilmesi üzerine, tarihte 2 efsane olduğunun altını çizen Yıldırım, "Birisi Mustafa Kemal Atatürk, diğeri Fatih Sultan Mehmet. Birisi çağ atlattı, diğeri savaşırken meclisi kurup Cumhuriyet'i ilan etti. Bizler sadece görev yapmaya geliyoruz" diye konuştu.
Sosyal medyada insanların, olmayan şeyleri dillendirdiğini kaydeden Yıldırım, "Benim akil insan olacağımı söylüyorlar. Ben akil insan olmak istemiyorum, çekilmiyorum, Fenerbahçeliyim, icraat yapıyorum. 20 sene kulübe başkanlık yaptım, iyi günü de kötü günü de gören insanım. Normalde benim gelmemem lazım, başkan olunca bana bir katkısı olmayacak. 2024'te 'Çocuklar için' dedim. Kendi çocuğumdan biliyorum, çocuklar ağlıyor. Geleceğimiz Fenerbahçeli olursa, Fenerbahçe'nin geleceği olur. Biz çocukları Fenerbahçeli yapmalıyız. 2024'te de şartlar uygundu. Biz ekip olarak seçilmiş olsaydık, kesin söylüyorum başarılı olurduk. Bugün 'Genç arkadaşlardan birisi burayı toparlar ve kan kaybını durdurur' diye inansam, aday olmazdım. 2025'te aday olmamıştım, toparlarlar diye bekledim. 2026-2027'de Fenerbahçe'nin şampiyon olma mecburiyeti var. Olamazsa çok büyük tehlikeler bizi bekliyor. Bunu yapabilecek bir camiayız. Geçmişte bunları gösterdik" ifadelerini kullandı.
"99 puan aldık ama şampiyon olduk mu?"
Camianın 3 Temmuz 2011'i unutmaması gerektiğinin altını çizen Yıldırım, o dönemde Bağdat Caddesi'nde 500 bin kişinin, Anıtkabir'de ise 1 milyon kişinin sokağa çıktığını hatırlatarak "Biz böyle bir camiayız. Ama bu camiayı küçültmek içi her şeyi yapıyoruz, ben büyütmek için aday oldum" dedi.
Kendisinin 20 yıl başkanlık yaptığını yineleyen Yıldırım, "Kimse 'Aziz Yıldırım başkanlık i

Maltepe Belediyesi Cumhuriyet Kültür Merkezi'nde Maltepe Fenerbahçeli Taraftarlar Derneğinin düzenlediği organizasyona katılan Aziz Yıldırım, yoğun ilgiyle karşılaştı.
Sarı-lacivertli kulüpte 6-7 Haziran tarihlerinde yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesinde eski dostlarla bir arada olmaktan dolayı mutluluk yaşadığını belirten Yıldırım, Fenerbahçe'de birlik ve beraberliğin sağlanması gerektiğini vurguladı.
Kendisine efsane başkan denilmesi üzerine, tarihte 2 efsane olduğunun altını çizen Yıldırım, "Birisi Mustafa Kemal Atatürk, diğeri Fatih Sultan Mehmet. Birisi çağ atlattı, diğeri savaşırken meclisi kurup Cumhuriyet'i ilan etti. Bizler sadece görev yapmaya geliyoruz" diye konuştu.
Sosyal medyada insanların, olmayan şeyleri dillendirdiğini kaydeden Yıldırım, "Benim akil insan olacağımı söylüyorlar. Ben akil insan olmak istemiyorum, çekilmiyorum, Fenerbahçeliyim, icraat yapıyorum. 20 sene kulübe başkanlık yaptım, iyi günü de kötü günü de gören insanım. Normalde benim gelmemem lazım, başkan olunca bana bir katkısı olmayacak. 2024'te 'Çocuklar için' dedim. Kendi çocuğumdan biliyorum, çocuklar ağlıyor. Geleceğimiz Fenerbahçeli olursa, Fenerbahçe'nin geleceği olur. Biz çocukları Fenerbahçeli yapmalıyız. 2024'te de şartlar uygundu. Biz ekip olarak seçilmiş olsaydık, kesin söylüyorum başarılı olurduk. Bugün 'Genç arkadaşlardan birisi burayı toparlar ve kan kaybını durdurur' diye inansam, aday olmazdım. 2025'te aday olmamıştım, toparlarlar diye bekledim. 2026-2027'de Fenerbahçe'nin şampiyon olma mecburiyeti var. Olamazsa çok büyük tehlikeler bizi bekliyor. Bunu yapabilecek bir camiayız. Geçmişte bunları gösterdik" ifadelerini kullandı.
"99 puan aldık ama şampiyon olduk mu?"
Camianın 3 Temmuz 2011'i unutmaması gerektiğinin altını çizen Yıldırım, o dönemde Bağdat Caddesi'nde 500 bin kişinin, Anıtkabir'de ise 1 milyon kişinin sokağa çıktığını hatırlatarak "Biz böyle bir camiayız. Ama bu camiayı küçültmek içi her şeyi yapıyoruz, ben büyütmek için aday oldum" dedi.
Kendisinin 20 yıl başkanlık yaptığını yineleyen Yıldırım, "Kimse 'Aziz Yıldırım başkanlık i