Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe maçının ardından "Camianın özlediği bir sonuç. Camia olarak böyle galibiyetlere de ihtiyacı vardı. Mutluyuz, taraftarımızı sevindirdik"
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Fenerbahçe maçının ardından "Camianın özlediği bir sonuç. Camia olarak böyle galibiyetlere de ihtiyacı vardı. Mutluyuz, taraftarımızı sevindirdik"