İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, bir vatandaşın bir yıl içinde 300 gün hastaneye gittiğini belirterek, gereksiz başvuruların sağlık sisteminde yoğunluğa neden olduğunu ifade etti.
İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, bir vatandaşın bir yıl içinde 300 gün hastaneye gittiğini belirterek, gereksiz başvuruların sağlık sisteminde yoğunluğa neden olduğunu ifade etti.