kayserispor teknik direktörü erling moe, deplasmanda 3-0 kaybettikleri gaziantep futbol kulübü maçının ardından, "bugünkü performansımızdan hayal kırıklığı yaşıyoruz ama hala şansımız var" dedi.
kayserispor teknik direktörü erling moe, deplasmanda 3-0 kaybettikleri gaziantep futbol kulübü maçının ardından, "bugünkü performansımızdan hayal kırıklığı yaşıyoruz ama hala şansımız var" dedi.