

© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır

Türk rock müziğinin sevilen isimlerinden Haluk Levent, Eskişehir’de verdiği konserin ardından rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Mide kanaması geçirdiği belirlenen sanatçının yoğun bakımda tedavi altına alındığı öğrenildi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamında sahne alan Haluk Levent, konser programının ardından AFAD yetkilileriyle gerçekleştireceği toplantı için yola çıktı.
Edinilen bilgilere göre yolculuk sırasında fenalaşan sanatçı için sağlık ekiplerine haber verildi. İlk müdahalesinin ardından Ankara’daki Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Levent’in mide kanaması geçirdiği tespit edildi.
Doktorlar tarafından yoğun bakıma alınan Haluk Levent’in tedavisinin sürdüğü belirtildi. Sanatçının sağlık durumunun kontrol altında olduğu ifade edilirken, yakın çevresi ve sevenleri hastaneden gelecek yeni açıklamaları bekliyor.
Haluk Levent’in genel başkanlığını yaptığı AHBAP da konuya ilişkin yazılı açıklama yayımladı.
Açıklamada, “Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili çeşitli haberler ve paylaşımlar gündeme gelmektedir. Sürecin takip edildiğini ve sağlık durumunun kontrol altında olduğunu sizlerle paylaşmak isteriz. Tarafımıza ulaşan net ve güncel bilgiler doğrultusunda kamuoyunu bilgilendirmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.
Dernek ayrıca, resmî kaynaklar dışındaki paylaşımlara karşı dikkatli olunması çağrısında bulundu.
Haluk Levent’in hastaneye kaldırıldığı haberinin ardından sosyal medyada çok sayıda sanatçı, siyasetçi ve hayranı geçmiş olsun mesajları paylaştı. Ünlü sanatçının sağlık durumuna ilişkin yeni gelişmelerin kamuoyuyla paylaşılması bekleniyor.

Türk rock müziğinin sevilen isimlerinden Haluk Levent, Eskişehir’de verdiği konserin ardından rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Mide kanaması geçirdiği belirlenen sanatçının yoğun bakımda tedavi altına alındığı öğrenildi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamında sahne alan Haluk Levent, konser programının ardından AFAD yetkilileriyle gerçekleştireceği toplantı için yola çıktı.
Edinilen bilgilere göre yolculuk sırasında fenalaşan sanatçı için sağlık ekiplerine haber verildi. İlk müdahalesinin ardından Ankara’daki Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Levent’in mide kanaması geçirdiği tespit edildi.
Doktorlar tarafından yoğun bakıma alınan Haluk Levent’in tedavisinin sürdüğü belirtildi. Sanatçının sağlık durumunun kontrol altında olduğu ifade edilirken, yakın çevresi ve sevenleri hastaneden gelecek yeni açıklamaları bekliyor.
Haluk Levent’in genel başkanlığını yaptığı AHBAP da konuya ilişkin yazılı açıklama yayımladı.
Açıklamada, “Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili çeşitli haberler ve paylaşımlar gündeme gelmektedir. Sürecin takip edildiğini ve sağlık durumunun kontrol altında olduğunu sizlerle paylaşmak isteriz. Tarafımıza ulaşan net ve güncel bilgiler doğrultusunda kamuoyunu bilgilendirmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.
Dernek ayrıca, resmî kaynaklar dışındaki paylaşımlara karşı dikkatli olunması çağrısında bulundu.
Haluk Levent’in hastaneye kaldırıldığı haberinin ardından sosyal medyada çok sayıda sanatçı, siyasetçi ve hayranı geçmiş olsun mesajları paylaştı. Ünlü sanatçının sağlık durumuna ilişkin yeni gelişmelerin kamuoyuyla paylaşılması bekleniyor.