Uşak’ın simgelerinden biri haline gelen İtecik lalesi, yeniden yüzünü göstermeye hazırlanıyor. Yılda sadece bir kez açan ve ömrü yalnızca günlerle sınırlı olan bu nadide çiçek için yetkililer peş peşe uyarı yaptı.
Uşak’ın simgelerinden biri haline gelen İtecik lalesi, yeniden yüzünü göstermeye hazırlanıyor. Yılda sadece bir kez açan ve ömrü yalnızca günlerle sınırlı olan bu nadide çiçek için yetkililer peş peşe uyarı yaptı.