Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kağıtspor, Nisan ayının ilk yarısında katıldığı ulusal ve uluslararası şampiyonalarda kenti gururlandırdı. Judodan boksa, bisikletten haltere kadar her branşta kürsüye çıkan "Mavi Beyazlılar", Başkan Tahir Büyükakın’ın "Sadece Hizmet Ettik" sunumunda da başarının adresi olarak gösterildi.