

© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ile Gençlik ve Spor Bakanlığı iş birliğiyle şehre kazandırılan 15 Temmuz Spor Vadisi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda gerçekleştirilen açılış programı, yoğun katılım ve coşkulu atmosferiyle dikkat çekti. Hacı Bayram Veli Mahallesi’nde bulunan 15 Temmuz Millet Bahçesi içerisinde hayata geçirilen proje, Kahramanmaraş’ın ilk spor vadisi olma özelliğini taşıyor. Şehir protokolü ile çok sayıda vatandaşın katıldığı açılış töreni, TRT spikeri Hünkar Mutlu’nun sunumuyla gerçekleştirildi.
Şehir Protokolü ve Vatandaşlar Açılışta Bir Araya Geldi
Programa; 66. Hükümet Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. ahit Kirişci, AK Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Ömer Oruç Bilal Debgici, Tuba Köksal, Mehmet Şahin ve İrfan Karatutlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, KSÜ Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş, KİÜ Rektörü Prof. Dr. İsmail Bakan, AK Parti İl Başkanı Muhammet Burak Gül, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Asuman Yavuz, kaymakamlar, ilçe belediye başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı. 19 Mayıs’ın anlam ve önemine uygun şekilde gerçekleştirilen programda gençlik, spor ve geleceğe yatırım vurgusu ön plana çıktı.
“Spor Şehri Kimliğimize Güç Katacak”
Programın açılış konuşmasını yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle böylesine anlamlı bir açılışta hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyduğumu belirtmek istiyorum. Bugün Kahramanmaraş’ımızın benliğinde var olan, dönemimizle birlikte daha da yükselen Spor Şehri kimliğine önemli katkı sağlayacak 15 Temmuz Spor Vadimizi gençlerimizin, hemşehrilerimizin hizmetine sunuyoruz” dedi.

“Millet Bahçemizi Yeni Fonksiyonlarla Güçlendirdik”
Başkan Görgel konuşmasının devamında, “Yaşadığımız asrın felaketiyle yeşil alanlarımız barınma ve lojistik merkez olarak hizmet vermişti. Çadırlardan konteynırlara

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ile Gençlik ve Spor Bakanlığı iş birliğiyle şehre kazandırılan 15 Temmuz Spor Vadisi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda gerçekleştirilen açılış programı, yoğun katılım ve coşkulu atmosferiyle dikkat çekti. Hacı Bayram Veli Mahallesi’nde bulunan 15 Temmuz Millet Bahçesi içerisinde hayata geçirilen proje, Kahramanmaraş’ın ilk spor vadisi olma özelliğini taşıyor. Şehir protokolü ile çok sayıda vatandaşın katıldığı açılış töreni, TRT spikeri Hünkar Mutlu’nun sunumuyla gerçekleştirildi.
Şehir Protokolü ve Vatandaşlar Açılışta Bir Araya Geldi
Programa; 66. Hükümet Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. ahit Kirişci, AK Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Ömer Oruç Bilal Debgici, Tuba Köksal, Mehmet Şahin ve İrfan Karatutlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, KSÜ Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş, KİÜ Rektörü Prof. Dr. İsmail Bakan, AK Parti İl Başkanı Muhammet Burak Gül, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Asuman Yavuz, kaymakamlar, ilçe belediye başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı. 19 Mayıs’ın anlam ve önemine uygun şekilde gerçekleştirilen programda gençlik, spor ve geleceğe yatırım vurgusu ön plana çıktı.
“Spor Şehri Kimliğimize Güç Katacak”
Programın açılış konuşmasını yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle böylesine anlamlı bir açılışta hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyduğumu belirtmek istiyorum. Bugün Kahramanmaraş’ımızın benliğinde var olan, dönemimizle birlikte daha da yükselen Spor Şehri kimliğine önemli katkı sağlayacak 15 Temmuz Spor Vadimizi gençlerimizin, hemşehrilerimizin hizmetine sunuyoruz” dedi.

“Millet Bahçemizi Yeni Fonksiyonlarla Güçlendirdik”
Başkan Görgel konuşmasının devamında, “Yaşadığımız asrın felaketiyle yeşil alanlarımız barınma ve lojistik merkez olarak hizmet vermişti. Çadırlardan konteynırlara