

© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Avrupa sezonunun ardından yaptığı paylaşımda taraftara, teknik heyete ve futbolculara teşekkür etti. Kırmızı-beyazlı kulübün Avrupa arenasında önemli bir başarıya imza attığını belirten Yıldırım, Samsunspor’un yalnızca şehrin değil, tüm Türkiye’nin gururu olduğunu ifade etti.
Yıldırım paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Büyük Samsunspor Ailesi, yıllar sonra ilk kez katıldığımız Avrupa arenasında sergilediğimiz asil duruş ve elde ettiğimiz başarılarla sadece şehrimizin değil, tüm Türkiye’nin gururu olduğumuz, kulüp tarihimizin en özel sezonlarından birini geride bıraktık. Samsunspor ismini Avrupa'da yeniden en gür sesle duyurmanın ve bu bayrağı dalgalandırmanın büyük sevincini ve gururunu yaşıyoruz.”
Sezon boyunca yaşanan zorluklara rağmen mücadeleden vazgeçmediklerini belirten Yıldırım, açıklamasında şu sözleri kullandı:
“Bu uzun ve zorlu maratonda sakatlıklar, şanssızlıklar ve yoğun fikstür yüzünden dalgalanmalar yaşamış olsak da; pes etmeyen karakterimizle armamıza yakışır, muhteşem bir finalle sezonu noktaladık.”
Kulübün hedeflerine de değinen Yıldırım, Samsunspor’un geçici başarıların peşinde olmadığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Bizim asıl vizyonumuz saman alevi gibi parlayan geçici başarılar değil; her sene bir öncekinin üzerine koyarak büyüyen, sürekli gelişen, kurumsallaşan ve taraftarının her anıyla koşulsuz gurur duyacağı bir kulüp kültürünü kalıcı kılmaktır.”
Teknik heyet, futbolcular ve kulüp çalışanlarına teşekkür eden Yıldırım, taraftarlara da ayrı parantez açtı.
Yıldırım paylaşımında, “Bu tarihi yürüyüşte emeğini ve kalbini ortaya koyan teknik heyetimize, futbolcularımıza, kulübümüzün her kademesinde fedakarca çalışan tüm personelimize ve yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ederim” dedi.
Taraftarların Avrupa maçlarında takımı yalnız bırakmadığını ifade eden Yıldırım, şu sözlerle mesajını sürdürdü:
“Ve elbette en büyük teşekkür; iç sahada, dış sahada, Avrupa yollarında armanın peşinden kilometreleri hiçe sayarak koşan muazzam taraftarımızadır. Bu süreçte sadece takımımızı desteklemekle kalmayıp, Avrupa’dan gelen ra

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Avrupa sezonunun ardından yaptığı paylaşımda taraftara, teknik heyete ve futbolculara teşekkür etti. Kırmızı-beyazlı kulübün Avrupa arenasında önemli bir başarıya imza attığını belirten Yıldırım, Samsunspor’un yalnızca şehrin değil, tüm Türkiye’nin gururu olduğunu ifade etti.
Yıldırım paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Büyük Samsunspor Ailesi, yıllar sonra ilk kez katıldığımız Avrupa arenasında sergilediğimiz asil duruş ve elde ettiğimiz başarılarla sadece şehrimizin değil, tüm Türkiye’nin gururu olduğumuz, kulüp tarihimizin en özel sezonlarından birini geride bıraktık. Samsunspor ismini Avrupa'da yeniden en gür sesle duyurmanın ve bu bayrağı dalgalandırmanın büyük sevincini ve gururunu yaşıyoruz.”
Sezon boyunca yaşanan zorluklara rağmen mücadeleden vazgeçmediklerini belirten Yıldırım, açıklamasında şu sözleri kullandı:
“Bu uzun ve zorlu maratonda sakatlıklar, şanssızlıklar ve yoğun fikstür yüzünden dalgalanmalar yaşamış olsak da; pes etmeyen karakterimizle armamıza yakışır, muhteşem bir finalle sezonu noktaladık.”
Kulübün hedeflerine de değinen Yıldırım, Samsunspor’un geçici başarıların peşinde olmadığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Bizim asıl vizyonumuz saman alevi gibi parlayan geçici başarılar değil; her sene bir öncekinin üzerine koyarak büyüyen, sürekli gelişen, kurumsallaşan ve taraftarının her anıyla koşulsuz gurur duyacağı bir kulüp kültürünü kalıcı kılmaktır.”
Teknik heyet, futbolcular ve kulüp çalışanlarına teşekkür eden Yıldırım, taraftarlara da ayrı parantez açtı.
Yıldırım paylaşımında, “Bu tarihi yürüyüşte emeğini ve kalbini ortaya koyan teknik heyetimize, futbolcularımıza, kulübümüzün her kademesinde fedakarca çalışan tüm personelimize ve yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ederim” dedi.
Taraftarların Avrupa maçlarında takımı yalnız bırakmadığını ifade eden Yıldırım, şu sözlerle mesajını sürdürdü:
“Ve elbette en büyük teşekkür; iç sahada, dış sahada, Avrupa yollarında armanın peşinden kilometreleri hiçe sayarak koşan muazzam taraftarımızadır. Bu süreçte sadece takımımızı desteklemekle kalmayıp, Avrupa’dan gelen ra