Kocaelispor teknik direktörü Selçuk İnan, bu hafta oynanacak olan Antalyaspor maçı öncesi dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Saha içindeki rekabetin kardeşlikten önemli olduğuna vurgu yapan İnan, “Taraftarların birbirlerini sevmesi bir şeyi ifade etmiyor, bu zaten olması gereken bir şey ama saha içi, orası futbolcuların alanı, bizim alanımız. Biz çıkacağız mücadelemizi edeceğiz" dedi.