Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, Olağan Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nda yaptığı açıklamalarda sarı-lacivertli kulübün transfer politikasını hedef aldı. Özellikle Sidiki Cherif transferi üzerinden yönetime yüklenen Yıldırım, bu transferin maliyetine dikkat çekerek 'Bu Sidiki Cherif'i kim aldı?' sözleriyle tepki gösterdi. Yıldırım'ın açıklamalarında, son dönemde yapılan bazı oyuncu transferlerinin kulübe ekonomik ve sportif açıdan sorgulanması gerektiği vurgusu öne çıktı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır