Kayserispor Teknik Direktörü Erling Moe, deplasmanda Gaziantep FK'ye 3-0 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Moe, takımın ortaya koyduğu performanstan memnun olmadığını ve kolay goller yediklerini belirtirken, oyuncularının düşme korkusuna kapıldığı görüşüne katılmadığını ifade etti. Tecrübeli teknik adam, alınan ağır yenilgiye rağmen Kayserispor'un ligde kalma mücadelesinde hâlâ şansının bulunduğunu vurguladı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır