Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Avrupa sezonunun ardından yaptığı açıklamada kırmızı-beyazlı ekibin yıllar sonra döndüğü Avrupa arenasında önemli bir başarı ortaya koyduğunu ifade etti. Sezonu kulüp tarihinin en özel dönemlerinden biri olarak nitelendiren Yıldırım, Samsunspor’un sadece şehrin değil tüm Türkiye’nin gururu olduğunu söyledi. Zorlu fikstür, sakatlıklar ve şanssızlıklara rağmen mücadeleden vazgeçmediklerini belirten Yıldırım, sezonu güçlü bir finalle tamamladıklarını vurguladı. Kulübün vizyonunun kısa süreli başarılar değil, her yıl üzerine koyan, kurumsallaşan ve taraftarın gurur duyacağı kalıcı bir yapı oluşturmak olduğunu dile getiren Yıldırım; teknik heyet, futbolcular, kulüp çalışanları ve taraftarlara teşekkür ederek daha güçlü şekilde yollarına devam edecekleri mesajını verdi.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır