Egündem Özel
AI DestekliBeta
Gündem

İstanbul’da gereksiz hastane başvuruları gündemde: Bir hastanın yılda 300 kez doktora gittiği açıklandı

10 haber birleştirildi
9 kaynak
1 ay önce

İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, kentte sağlık sistemindeki yoğunluğa dikkat çekerken çarpıcı bir örnek paylaştı. Güner, Kocamustafapaşa’da bir vatandaşın bir yıl içinde 300 kez doktora gittiğini, bunun nedenini ise “alışkanlık” olarak açıkladığını söyledi. Gereksiz hastane ve acil servis başvurularının sağlık sisteminde yük oluşturduğunu belirten Güner, vatandaşların çoğu sağlık sorununu evlerine yakın aile hekimliklerinde çözebileceğini ifade etti. Açıklamada, ilk basamak sağlık hizmeti olarak aile hekimlerine başvurunun önemine vurgu yapıldı.

Kaynaklar

· 9
E-Gündem Logo
Copyright © 2026 eGündem Medya AŞ. Tüm Hakları Saklıdır.