İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, kentte sağlık sistemindeki yoğunluğa dikkat çekerken çarpıcı bir örnek paylaştı. Güner, Kocamustafapaşa’da bir vatandaşın bir yıl içinde 300 kez doktora gittiğini, bunun nedenini ise “alışkanlık” olarak açıkladığını söyledi. Gereksiz hastane ve acil servis başvurularının sağlık sisteminde yük oluşturduğunu belirten Güner, vatandaşların çoğu sağlık sorununu evlerine yakın aile hekimliklerinde çözebileceğini ifade etti. Açıklamada, ilk basamak sağlık hizmeti olarak aile hekimlerine başvurunun önemine vurgu yapıldı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
İstanbul İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Abdullah Emre Güner, kentte sağlık sistemindeki yoğunluğa dikkat çekerken çarpıcı bir örnek paylaştı. Güner, Kocamustafapaşa’da bir vatandaşın bir yıl içinde 300 kez doktora gittiğini, bunun nedenini ise “alışkanlık” olarak açıkladığını söyledi. Gereksiz hastane ve acil servis başvurularının sağlık sisteminde yük oluşturduğunu belirten Güner, vatandaşların çoğu sağlık sorununu evlerine yakın aile hekimliklerinde çözebileceğini ifade etti. Açıklamada, ilk basamak sağlık hizmeti olarak aile hekimlerine başvurunun önemine vurgu yapıldı.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır