Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, Maltepe Fenerbahçeli Taraftarlar Derneğinin etkinliğinde yaptığı açıklamalarda, sarı-lacivertli kulübün futbolda şampiyonluğa ulaşmak zorunda olduğunu söyledi. Yıldırım, 2026-2027 sezonu için 'Fenerbahçe'nin şampiyon olma mecburiyeti var, olamazsa çok büyük tehlikeler bizi bekliyor' dedi. Sosyal medyadaki adaylıktan çekileceği iddialarını yalanlayan Yıldırım, birlik ve beraberlik çağrısı yaptı. Seçilmesi halinde Fenerbahçe'yi şampiyon yapıp görevi bırakacağını da belirten Yıldırım, kulübün geçmişte büyük mücadeleler verdiğini ve yeniden bunu başarabilecek güçte olduğunu savundu.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, Maltepe Fenerbahçeli Taraftarlar Derneğinin etkinliğinde yaptığı açıklamalarda, sarı-lacivertli kulübün futbolda şampiyonluğa ulaşmak zorunda olduğunu söyledi. Yıldırım, 2026-2027 sezonu için 'Fenerbahçe'nin şampiyon olma mecburiyeti var, olamazsa çok büyük tehlikeler bizi bekliyor' dedi. Sosyal medyadaki adaylıktan çekileceği iddialarını yalanlayan Yıldırım, birlik ve beraberlik çağrısı yaptı. Seçilmesi halinde Fenerbahçe'yi şampiyon yapıp görevi bırakacağını da belirten Yıldırım, kulübün geçmişte büyük mücadeleler verdiğini ve yeniden bunu başarabilecek güçte olduğunu savundu.


© 2026 e-Gündem. Her hakkı saklıdır